Regulamin pobytu
REGULAMIN WILLI ORLA
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- Willa Orla prowadzi działalność w zakresie organizacji usług noclegowych oraz gastronomicznych.
- Klienci korzystający z usług Willi Orla zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb i zarządzeń pracowników obiektu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
- Recepcja pracuje od 8:00 do 19.00 – w tych godzinach odbywa się zameldowanie i wymeldowanie gości, czyli Godziny zameldowania (check in): 15.00 – 18.45 (!) W przypadku późnego przyjazdu w celu odbioru kluczy prosimy o kontakt pod nr 18 20 126 97 lub 18 20 668 53 lub 502-229-750 w godzinach pracy recepcji. Godziny wymeldowania (check out): 8.00 – 11.00 Przyjazdy i wyjazdy poza tymi godzinami muszą być wcześniej zgłoszone i uzgodnione z recepcją.
- W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od 15.00 w dniu przyjazdu do 11.00 w dniu wyjazdu. Przy pobytach z pełnym wyżywieniem rozpoczęcie pobytu obiadokolacją, zakończenie śniadaniem.
- Śniadanie jest podawane od 8.00 do 10.00 w jadalni Willi Orla. Na życzenie Gościa kucharz przygotowuje jajecznicę.
-
Zgodnie z zasadami funkcjonowania szwedzkiego stołu podczas posiłków istnieje możliwość pełnego korzystania z menu bufetowego, ale tylko i wyłącznie w godzinach 8:00 - 10:00 oraz wyłącznie na terenie jadalni. W Willi „Orla” obowiązuje bezwzględny zakaz wynoszenia produktów spożywczych i zastawy stołowej poza teren jadalni. Niezastosowanie się do zakazu wynoszenia produktów spożywczych i zastawy stołowej poza teren jadalni, będzie skutkować naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 50,00 zł.
Gość może w porozumieniu z Recepcją i obsługą jadalni przygotować sobie odpłatnie suchy prowiant wykorzystując produkty z menu bufetowego. Cennik dostępny w recepcji.
Na życzenie Gościa, pracownicy cateringu mogą przygotować suchy prowiant w zastępstwie za śniadanie lub jako dodatkowy posiłek. Życzenie takie należy zgłaszać w Recepcji najpóźniej dzień wcześniej do godziny 10.00. Cennik dostępny w recepcji.
- Posiłki są przygotowywane i serwowane na miejscu przez firmę zewnętrzną „No To Smak”.
- W ośrodku obowiązuje cisza nocna od 22.00 do 7.00, którą należy bezwzględnie przestrzegać
- Dzieci mogą przebywać w kąciku dziecięcym od 8.00 do 19.30. Rodzice/opiekunowie są odpowiedzialni za nadzór nad swoimi dziećmi i za straty powstałe podczas zabawy.
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, najlepiej podczas meldunku. Zniżki wynikające z różnych promocji i ofert specjalnych nie sumują się, a przy rozliczaniu jest brana pod uwagę najwyższa zniżka.
- W przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku lub w momencie wystąpienia zdarzenia. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody, ogrzewania, przerw w nadawaniu programów tv i radiowych, itp.
- Klienci Willi Orla zobowiązani są dokonać meldunku w Recepcji niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości Klient ma obowiązek wylegitymować się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji i danych osobowych Gości zameldowanych w naszym obiekcie.
- Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów obsługi rezerwacji, meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Willi Orla zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133 z 1997r., poz.883 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Parking na czas zakwaterowania jest w cenie pobytu. Z uwagi na posiadaną mniejszą ilość miejsc parkingowych w stosunku do liczby pokoi nie gwarantujemy naszym gościom wolnego miejsca na parkingach. Miejsca parkingowe są zajmowane według kolejności wjazdu pojazdów danego dnia. W przypadku braku miejsc samochód można ustawić wzdłuż ogrodzenia obiektu (tak żeby możliwy był przejazd innych pojazdów) lub w uliczce przy muzeum. Właściciel Willi Orla nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy oraz sposób ich zaparkowania, a także za znajdujące się w nich mienie.
- Za pobyt psa/kota/innego zwierzęcia pobiera się opłatę w wysokości określonej przez Cennik usług Willi Orla. Pobyt zwierząt należy wcześniej uzgodnić z pracownikiem obiektu przed przyjazdem.
- Klient przywożący ze sobą psa, kota lub inne zwierzę domowe obowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, żeby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom bądź pracownikom ośrodka, w szczególności pies powinien być prowadzony na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono w ośrodku. Zwierzęta nie mogą wchodzić do pomieszczeń jadalni.
- Odpowiedzialność ośrodka za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność podlega ograniczeniu jeżeli rzeczy nie zostaną złożone do depozytu hotelowego (sejf znajduje się w recepcji, usługa bezpłatna). Willa Orla ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych, cennych przedmiotów w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu lub mają zbyt dużą wartość/zajmują zbyt dużo miejsca w stosunku do wielkości i standardu ośrodka.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) pensjonatu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
- Koszt zagubienia kluczy wynosi 100,00 zł.
- Zachęcamy do samodzielnego segregowania śmieci, a obsługa Willi Orla codzienne na życzenie Gościa (zgłoszone w recepcji po śniadaniu) wynosi śmieci pozostawione w pokoju w koszu na śmieci oraz uzupełnia papier toaletowy w łazience. Przy pobytach dłuższych niż 1 tydzień - co 7 dni wymieniana jest pościel, ręczniki, sprzątana jest łazienka - jeżeli gość nie zgłasza uwag inaczej. Na życzenie pokój może zostać sprzątnięty, w tym celu należy zgłosić życzenie w recepcji.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości 50% (oferta standardowa) lub 100% (oferta bezzwrotna) ogólnej kwoty zamówienia.
- Obiekt ma prawo obciążyć Gościa opłatą za zarezerwowany pobyt w dowolnym momencie po dokonaniu rezerwacji.
- Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur VAT bez podpisu.
- Warunki zwrotu zaliczki:
- odwołanie rezerwacji standardowej na więcej niż 48 godzin przed określonym w rezerwacji dniem rozpoczęcia korzystania z usług nie powoduje obowiązku ponoszenia jakichkolwiek kosztów, a uiszczona kwota zaliczki zostaje zwrócona w całości,
- odwołanie rezerwacji standardowej na 48 godzin (i mniej) przed określonym w rezerwacji dniem rozpoczęcia korzystania z usług uprawnia Usługodawcę zatrzymania do 100% kwoty zaliczki,
- odwołanie rezerwacji bezzwrotnej – w przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji lub w razie niepojawienia się Gościa w obiekcie obiekt obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt.
- Klient może wystąpić o zatrzymanie całości zaliczki na poczet dokonania rezerwacji nie później niż 6 miesięcy od dnia anulowania.
- W przypadku nie zrealizowania usługi z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy zaliczka jest zwracana w całości.
- Zwrot zaliczki następuje na podane przez klienta konto bankowe, jest ona zwracana w ciągu 30 dni roboczych od daty dokonania anulacji po wypełnieniu formularza otrzymanego (mailem) od recepcji Willi Orla
- Chęć przedłużenia pobytu poza okres wskazany przy rezerwacji lub w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Recepcja nie może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc a następnie zniszczone.
- Willa Orla ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i miłą obsługę.
- W obiekcie zabronione jest:
- palenie papierosów w pokoju (również w oknie pokoju), w łazience, a także w strefach ogólnych obiektu. Naruszenie zakazu palenia w obiekcie wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 200,00 zł, opłata będzie naliczana w dniu wyjazdu,
- zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody kierownictwa,
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących Klientami pensjonatu) w pokojach w godzinach 22:00 - 8:00 bez zgody kierownictwa,
- zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości - kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę,
- zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
- chodzenie w butach narciarskich po klatce schodowej oraz wnoszenie sprzętu narciarskiego do pokoi.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- nie mających ważnej rezerwacji,
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia Willi Orla bez zwrotu kosztów.
- Regulamin ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej, w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych na tablicy informacyjnej oraz w pokojach gościnnych.
Regulamin został zatwierdzony przez właściciela, kierownictwo i pracowników ośrodka i obowiązuje od dnia 1 maja 2017r.
fajna lokalizacja, miła obsługa, czyste i ciepłe pokoje - gorąca woda pod prysznicem:) Super klimat!”
“Miły pobyt w Zakopanem”
Bardzo miły i przyjemny pobyt w willi Orla. Niedaleko od centrum. Ładne i czyste pokoje. Dobre śniadanie. Bezpłatny parking. WiFi. Przy ośrodku narciarskim. Sala bilardowa i tenisa stołowego. Bardzo miła i pomocna obsługa :))))))
“Polecam”
Naprawdę jestem pod wrażeniem tej willi. Ma swój góralski klimat. Stosunek jakości do ceny bardzo zadowalający. Nie drogo, a warunki przyzwoite. Pokoje może nie za duże, ale wyposażone w TV, czajnik, lodówkę. Pościel czysta i pachnąca. Śniadanie smaczne i bez ograniczeń. Możliwość zakupu konfitur i przetworów własnej produkcji.